PROTOKÓŁ
z przeprowadzonego postępowania o wartości szacunkowej
nieprzekraczającej 130 000 zł netto
Dostawa sprzętu komputerowego do WIOŚ w Białymstoku.
2. Wartość szacunkowa zamówienia całkowitego:
76 960,00 PLN PLN 14 390,90 (wysokość podatku VAT 23 %) w tym :
Część I:
Netto 39 512,19 PLN tj. EURO 8 871,96, brutto 48 600,00 PLN
Część II:
netto 15 008,13 PLN tj. EURO 3 369,88, brutto 18 460,00 PLN
Część III:
Netto 8 048,78 PLN tj. EURO 1 807,25, brutto 9 900,00 PLN
3. Przeprowadzenie postępowania odbyło się w drodze zapytania ofertowego skierowanego do Wykonawców w następujących formach poprzez *:
A) zamieszczenie zapytania ofertowego na stronie internetowej Zamawiającego: www.bialystok.wios.gov.pl
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 07.12.2023 r. wpłynęły 2 oferty na część I zamówienia:
Nazwa i adres firmy |
Oferowana cena ( brutto zł ) |
Dodatkowe kryteria (jeśli były wymagane): |
|
1.
|
ul. Szosa Baranowicka 75 15-523 Grabówka
|
44 454,66 zł Część I zamówienia
|
Okres gwarancji wskazany w opisie przedmiotu zamówienia tj. od gwarancji producenta do 36 miesięcy termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury |
2. |
ul. Jerzego Waszyngtona 34/15 15-305 Białystok
|
51 535,77 zł Część I zamówienia
|
Okres gwarancji wskazany w opisie przedmiotu zamówienia tj. od gwarancji producenta do 36 miesięcy termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury |
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 07.12.2023r. wpłynęła 1 oferta na część II zamówienia:
Nr Oferty |
Nazwa i adres firmy |
Oferowana cena (brutto zł ) |
Dodatkowe kryteria (jeśli były wymagane): |
1.
|
ul. Jerzego Waszyngtona 34/15 15-305 Białystok
|
19 335,60 zł. Część II zamówienia
|
Okres gwarancji wskazany w opisie przedmiotu zamówienia tj. od gwarancji producenta do 36 miesięcy termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury |
4b. Porównanie ofert:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 07.12.2023r. wpłynęła 1 oferta na część III zamówienia:
Nr Oferty |
Nazwa i adres firmy |
Oferowana cena (brutto zł ) |
Dodatkowe kryteria (jeśli były wymagane): |
1.
|
XERKAM Janusz Kamiński ul. Jerzego Waszyngtona 34/15 15-305 Białystok
|
9 799,41 zł. Część III zamówienia
|
Okres gwarancji wskazany w opisie przedmiotu zamówienia tj. od gwarancji producenta do 36 miesięcy termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury |
5. Wybór Wykonawcy część I:
Spośród złożonych ofert na dostawę sprzętu komputerowego do WIOŚ w Białymstoku na część I, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy/adres: Syntis Sp. z o.o., ul. Szosa Baranowicka 75, 15-523 Grabówka
Cena brutto: 44 454,66 - część I zamówienia
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2023 roku.
Inne istotne elementy oferty- okres gwarancji: od gwarancji producenta do 36 miesięcy.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający wybrał ofertę firmy Syntis Sp. z o.o. na część I zamówienia, która odpowiada wymaganiom Zamawiającego, posiada najniższą cenę, a także spełnia wszystkie warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Spośród złożonych ofert na dostawę sprzętu komputerowego do WIOŚ w Białymstoku na część II, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy/adres: XERKAM Janusz Kamiński, 15-305 Białystok, ul. Jerzego Waszyngtona 34/15.
Cena brutto: 19 335,60– część II zamówieni
Środki pieniężne zwiększone na realizację zamówienia części II przez Główna Księgową.
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2023 roku
Inne istotne elementy oferty- okres gwarancji: od gwarancji producenta do 36 miesięcy.
Zamawiający wybrał ofertę firmy XERKAM Janusz Kamiński. na część II zamówienia, która odpowiada wymaganiom Zamawiającego, a także spełnia wszystkie warunki określone
w opisie przedmiotu zamówienia.
5b. Wybór Wykonawcy część III:
Spośród złożonych ofert na dostawę sprzętu komputerowego do WIOŚ w Białymstoku na część III, jako najkorzystniejszą wybrano ofertę Wykonawcy:
Nazwa Wykonawcy/adres: XERKAM Janusz Kamiński, 15-305 Białystok, ul. Jerzego Waszyngtona 34/15.
Cena brutto: 9 799,41– część III zamówienia
Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 18 grudnia 2023 roku
Inne istotne elementy oferty- okres gwarancji: od gwarancji producenta do 36 miesięcy.
Uzasadnienie wyboru:
Zamawiający wybrał ofertę firmy XERKAM Janusz Kamiński, na część III zamówienia, która odpowiada wymaganiom Zamawiającego, a także spełnia wszystkie warunki określone
w opisie przedmiotu zamówienia.
Imię i nazwisko pracownika prowadzącego postępowanie
- Magda Chojnowska
Zatwierdzam
z up. Podlaskiego Wojewódzkiego
Inspektora Ochrony Środowiska
Monika Gałązka
Zastępca Podlaskiego Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska
(podpisano elektronicznym podpisem kwalifikowanym)